keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kiireiset kuulumiset

Heti alkuun haluan pyytää anteeksi blogihiljaisuutta. Meidän elämä ei lähiaikoina ole mennyt ihan niinkuin elokuvissa, johtuen milloin mistäkin univaikeuksista, sairasteluista ja Kimmon työkuvioista. Hektinen elämämme on muuttunut vielä astetta hektisemmäksi ja pakko myöntää, että stressi alkaa vähän painamaan normaalisti kohtalaisen positiivista asennettani alaspäin. Näinollen en ole löytänyt motivaatiota blogikirjoituksille, vaan olen käyttänyt vapaa-aikaani omaan rentoutumiseeni ja ajatuksetkin ovat juosseet ihan muualla. Mutta koska tahdon tämän blogin pysyvän hyväntuulisena, en avaudu sen enempää meidän vastoinkäymisistämme, vaan keskityn lähinnä niihin iloihin.

En voi uskoa, että mun rakas tyttöni on huomenna 2-vuotias. Kaksi vuotta sitten klo 15.30 alkoi synnytys spontaanisti lapsivesien menolla koomisesti siivouksen yhteydessä. Tyttö syntyi 23 päivän puolella yöllä. Miten jännittäviä hetkiä nuo olivatkaan, ihan kylmät väreet menee selässä niitä muistellessa. Ja ajatella, jo alle viiden kuukauden päästä voin olla kahden lapsen onnellinen äiti. Mutta huominen on kuitenkin pyhitetty täysin mun omalle prinsessalleni. Tarkoitus on synttärivalmistelujen lomassa käydä yhdessä Karkin kanssa myös kaupassa valitsemassa tytölle mieluinen pieni lisälahja. Hän nimittäin sai jo viime viikolla ensimmäisen polkupyöränsä. Mutta koska tein edulliset kaupat käytetystä pyörästä torin kautta, tahdon antaa tytölle myös ihan uutena ostetun lahjan, jonka hän saa itse valita. Synttäreistä yritän tehdä oman postauksensa, kun ne ovat ohi, mutta hetki voi mennä toipuessa koko viikonlopun kestävistä pirskeistä. 

Muita positiivisia asioita. Olen päässyt lähiaikoina useasti treenaamaan ihan salille asti. Ja kyllä, olen todella nauttinut noista omista hetkistäni. Ne ovat parasta stressinlievittäjää ikinä. Lisäksi olen hurjan iloinen, kun niin moni ystävä on innokas tulemaan juhlistamaan Karkin syntymäpäivää ja muutenkin kiitollinen kaikesta avusta ja seurasta, jota olen saanut läheisiltäni tämän hektisen arjen keskellä. Toivotaan, että tämä arki tästä pian tasoittuisi taas omiin uomiinsa ja lähtisi rullamaan tavalliseen, positiiviseen tapaansa. 

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti