perjantai 12. syyskuuta 2014

Kotisohvan kulutusta

En yleensä ole valittavaa tyyppiä vaan yritän aina pysyä mahdollisimman positiivisena ja energisena, löytäämään ne pienetkin ilonaiheet surullisistakin jutuista. Tällä viikolla on positiivisuuttani kuitenkin vähän koeteltu. 

Kaikki minut hyvin tuntevat ihmiset tietävät etten ole ollenkaan kotityyppiä, joka viihtyy hyvin kotisohvalla useammankin illan peräkkäin. Olen koko ajan menossa tai tekemässä jotakin. Ja jos olen kotona, touhuan sielläkin koko illan istahtamatta pitkiksi ajoiksi. Kotisohvakin on silloin ihan kiva, jos samalla saan viettää aikaa ystävien kanssa, mutta muulloin olen mielelläni näkemässä ystäviä/tuttuja jossakin tai liikkumassa salilla tai lenkkipolulla.

Voitte siis vai kuvitella, kuinka turhauttavaa minulle on tällainen viikko, kun itse on sen verran yskäinen ja äänetön, ettei uskalla harrastaa liikuntaa ja lapsi nuhainen, jotta ei voi myöskään treffata äitikavereita. Olen siis tiiviisti tapittanut koko viikon kiltisti kotisohvalla. Onhan minulla tietysti ollut hyvää seuraa, Karkki ja Kimmo, mutta jotenkin kaipaan jatkuvasti jotakin tekemistä/sosiaalista kanssakäymistä. Ollaan me mm. viety Karkkia puistoo leikkimään ja saunottu kahtena iltana limoja pois keuhkoista, mutta silti on ikäänkuin huono omatunto siitä, etten ole tehnyt mitään. Ehkä joskus olisi ihan hyvä oppia myös nauttimaan siitä kotona olosta ja laiskottelusta potematta heti huonoa omatuntoa. 
Olenpahan ainakin uskaltautunut vihdoin julkistamaan näitä höpöttelyjäni. Parin viikon ajan olen tehnyt luonnoksia s-postiini (tästä johtuu se, että alun postaukset on sekalaisessa järjestyksessä kun olen ne kaikki julkaissut yhdessä ryppäässä), ja lopulta uskaltauduin ne julkaisemaan. Olen todella pitkään jo pohtinut blogin pitämistä, mutta vasta nyt koin, että voisin olla valmis tähän maailmaan. Olen "hyväksyttänyt" tekstejäni nyt siskollani ja Kimmolla, ehkä seuraavana askeleena näytän tätä parhaimmille ystävilleni. Kimmolta tuli hämmästynyt kommentti; täähän on jopa ihan hyvä (taisi ollettaa että olen todella, todella surkea kirjoittaja). Tästä on hyvä jatkaa!

Ohjelmarikkaampaa ja terveempää viikonloppua niin mulle, kuin kaikille muillekin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti